Mariola Hejduk

DYREKTOR CENTRUM JĘZYKOWEGO PŁ

mgr Mariola Hejduk

mariola.hejduk@p.lodz.pl

Dyrektor mgr Mariola Hejduk, rozpoczęła swoją karierę jako nauczycielka języka angielskiego w 2011 roku po ukończeniu studiów magisterskich na Uniwersytecie w Sunderlandzie w północnej Anglii, gdzie uzyskała tytuł MA TESOL z wyróżnieniem. Posiada także ukończone studia podyplomowe z zakresu nauczania na Uniwersytecie Teesside oraz podyplomowe studia tłumaczeń specjalistycznych na Uniwersytecie Łódzkim. Od początku swojej kariery pracowała głównie z dorosłymi w kontekście nauki przez całe życie, m.in. w Hartlepool College of Further Education oraz Middlesbrough Community Learning w północnej Anglii; oraz na poziomie akademickim na Uniwersytecie w Sunderlandzie, gdzie prowadziła nie tylko kursy języka angielskiego akademickiego dla obcokrajowców, ale również zajęcia z metodyki nauczania języka angielskiego oraz była promotorką prac licencjackich i magisterskich. Z Centrum Językowym Politechniki Łódzkiej jest związana od 2018. Jest entuzjastką wykorzystywania technologii w procesie nauczania w celu zwiększenia jego efektywności.


MG

Z-ca Dyrektora Centrum ds. Rozwoju

mgr Magdalena Gałaj

magdalena.galaj@p.lodz.pl

Absolwentka anglistyki na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Nauczycielka akademicka od 1997 roku. Od lat, czynnie zaangażowana w projekty europejskie związane z edukacją; od września 2024, zastępca prezesa Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce IATEFL Poland. Absolwentka studiów podyplomowych Andragogika oraz coaching i tutoring w edukacji; ministerialnego programu Mistrzowie Dydaktyki – University College London (UCL) oraz programu szkoleniowego Akademia Liderów i Liderek Edukacji. Autorka materiałów dydaktycznych; absolwentka szkolenia Developing Materials – Lexical Lab (London Metropolitan University). Koordynatorka wydarzeń w Centrum Językowym Politechniki Łódzkiej. W nauczaniu docenia nowoczesne środki wsparcia procesu dydaktycznego, w szczególności te związane z wykorzystaniem nowych technologii oraz wszechobecnej Sztucznej Inteligencji do wsparcia procesu uczenia się i nauczania. Opiera swoje metody pracy na kontakcie bezpośrednim. Stawia na motywację i skuteczny komunikat zwrotny, dbając o indywidualne potrzeby studentów i słuchaczy. Uwielbia podróże. W wolnej chwili amatorsko fotografuje.

Treść (rozbudowana)

Strona dziala - zabbix